الیساالیسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

تقدیریک فرشته

به دنبالش نگردبرای توفرشته ی من

1391/6/5 11:00
نویسنده : مامی سمیه
949 بازدید
اشتراک گذاری

بدنبالش نگرد

به دنبال خدانگرد.خدادربیابان های خالی ازانسان نیست.خدادرجاده های تنهای بی انتهانیست.خدادرمسیری که به تنهایی ان راسپری می کنی نیست.خداانجانیست.به دنبالش نگرد.خدادرنگاه منتظرکسی است که به دنبال خبری ازتوست.درقلبیست که برای تومی تپد.خدادرلبخندی است که بانگاه مهربان توجانی دوباره می گیرد.خداانجاست.خدادرخانه ای است که تنهایی درانجانیست،درجمع عزیزترین هایت است.خدادردستی است که به یاری می گیری .درقلبی است که شادمی کنی،درلبخندی است که به لب می نشانی.خدادردیروبتکده نیست.لابلای کتابهای کهنه نیست .این قدرنگرد.گشتنت زمانیست که هدرمی دهی.زمانی که می تواندبهترین ثانیه هاباشد.

خدادرعطرخوش نان است،انجاست که زندگی می کنی وزندگی می بخشی خدادرجشن وسروریست که به پامی کنی.انجاست که عهدمی بندی وعمل می کنی .خدادرکوچه پس کوچه های درویشی ودوری ازانسانهانگرد.انجانیست.اوجایی است که همه شادند،جایی است که قلب های شکسته ای نمانده.درنگاه پرافتخارمادریست به فرزندش،ودرنگاه عاشقانه زنی به همسرش،ودراندیشه کودکی که می پندارندپدرش قهرمانیست دردنیا.قویترین است وکاملترین.همه چیزرامی داند.اخراوپدرمن است.خدارادرغم جستجونکن،درکنج خاک گرفته انچه سال هاروایت کرده اند،نگرد.انجانیست.خداراجای دگربایدجستجوکنی.جوانمردهایی که باپای پیاده میروندبه جستجوی خدااورانخواهندیافت.خدانزدیکترازانست که فکرمی کنیم درفاصله نفس های من وتوست که به هم امیخته.درقلبیست که برای تومی تپد.درمیان گرمای دستان ماست که به هم پیچیده.خدااینجاست همسفرمهربان من اینجا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

طاهره مامان امیرعلی
6 شهریور 91 23:14
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.[
سلام متشکرم ازاین همه لطف چشم میام ورای میدم