الیساالیسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره

تقدیریک فرشته

دراغوش روزهای ارام

1391/6/3 16:21
نویسنده : مامی سمیه
862 بازدید
اشتراک گذاری

ای همیشه جاودانه درمیان لحظه هایم غصه معنایی نداردتاتومیخندی برایم

دوستت دارم به تعداداولین نفس حضرت ادم تااخرین نفس اخرین ادم دوستت دارم به وسعت قلب کوچیکم میدونم خیلی کمه ولی قلب هرکس تموم زندگی اونه دوستت دارم میدونی چرا؟؟؟؟چون بهترین چیزای که تودنیاهستن یکی هستن مثل مادرپدرخورشیدماه خداحتی خودتو.......جوجه سه روزه منونگاه چطورخوابیده من عاشقتم جوجه

ازجنس کدام نوربودی ستاره من؟

که جسارت باتوبودن درمن جنبید

ومن چه عاشقانه به رویت لبخندزدم

وتوچه مهربانانه لبخندم راپاسخ گفتی.....

واین شد

عاشقانه  ارام من وتو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان یاسمن الیسا
4 شهریور 91 9:24
مرسی سمیه جون از عکس های الیسا گلی. چقدر تپلی و نازه .
فکر کنم سن الیسا جون را بالای وبش اشتباه نوشته . الیسا جون که 11 ماهه نیست؟؟


سلام مرصی که بانظرای قشنگت خوشحالم کردی سن الی من درسته ولی من نتونستم وب شوکامل کنم بخاطراینکه اجزه نمیده بالپ تاپ کارکنم