الیساالیسا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره

تقدیریک فرشته

مادرتوی تکه گاه من

1391/5/29 12:09
نویسنده : مامی سمیه
586 بازدید
اشتراک گذاری

 

مادریعنی به تعدادهمه روزهای گذشته تو,صبوری

مادریعنی به تعدادهمه روزهای اینده تو,دلواپسی

مادریعنی به تعدادارامش همه خوابهای کودکانه توبیداری!

مادریعنی بهانه بوسیدن خستگی دستهایی که عمری به پای بالیدن توچروک شد

مادریعنی بهانه دراغوش کشیدن زنی که نوازشگرهمه سالهادلتنگی توبود!

مادریعنی بازهم بهانه مادرگرفتن...................

اگر4تکه نان خیلی خوشمزه وجودداشته باشدوشما5نفرباشید،کسی که اصلاازمزه ان نان خوشش نمی ایدمطنامادراست

 

مادرتنهاکسی که میتوان {دوستت دارم }هایش راباورکردحتی اگرنگوید...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان امیر
29 مرداد 91 12:28
عیدتون مبارک
وبلاگ خیلی قشنگی دارید
من نتونستم عکسی از الیسا جونی پیدا کنم ، خیلی دوستاشتم ببینمش.
امیرم در اولین مسابقه اش شرکت کرده خوشحال میشم تشریف بیارید به وبلاگش و کمکش کنید تا در این مسابقه سربلند باشه . لینک مسابقه زیر عکسش قرار گرفته زیاد وقت گرانبهای شما را نخواهد گرفت. ممنون از لطف شما
با یه رأی طلایی دل مامانی امیر کوچولو رو شاد کنید.


سلام من حتمامیام وبه امیرجان رای میدم خدانگهش داره الی من بغلی نمیزاره من عکساشودرست کنم وبزارم ولی تواین چندروزحتما اینکارومی کنم
زيبا
29 مرداد 91 12:30
____________***__*_**** ___________
____________**__**_____* __________
___________***_*__*_____* _________
__________****_____**___****** ____
_________*****______**_*______** __
________*****_______**________*_**
________*****_______*_______* _____
________******_____*_______* ______
_________******____*______* _______
__________********_______* ________
__***_________**______** __________
*******__________** _______________
_*******_________* ________________
__******_________*_* ______________
___***___*_______** _______________
___________*_____*__* _____________
_______****_*___* _________________
_____******__*_** _________________
____*******___** __________________
____*****______* __________________
____**_________* __________________
_____*_________* __________________
_____________*_* __________________
______________** __________________عيد فطر مبارك

.عکس دخترموحتمامیزارم وقت نکردم گلچین کنم مرصی چشم حتما